Nyrenovert og klar for 2024

Categories Blogg

Det har være harde bud dette året både helsemessig og det å miste min mor. Men det verste har vært en syste som har vært i ryggen, som har klemt på en nerve, det er som å ha prolaps. Jeg var satt opp til operasjon i februar, men siden systen har vokst mye,  og smertene og funksjonen har vært nesten invalidiserende. Så på sykehuset fant det ut at det ikke var forsvarlig å la meg gå slik lenger, så i forgårs ble jeg operert, og nå er jeg hos en venninne. Det er så utrolig godt å slippe all smerten, og nå som jeg har blitt “nyrenovert”, kan jeg se lyst på 2024.

Jeg er full av takknemlighet form å kunne begynne å bevege meg igjen, og ha et liv, men ikke minst for alle gode venner og familie/bonusfamilien som har stilt opp for meg. Det har fulgt meg på sykehuset, til leger, sittet med meg, og hjulpet meg på alle mulig. Tenk å være så heldig å ha det i livet, jeg har ikke ord for hvor glad og takknemlig jeg er.

Det er nok mange som har hatt sine utfordringer i 2023, og jeg håper og ønsker at 2024 vil bli et godt år for alle💕

Jeg ønsker alle dere trofaste lesere en  riktig godt nyttår fra meg Randi💕 Jeg setter pris på hver og en av dere. 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Nyrenovert og klar for 2024

  1. Ingen problem å stille opp for en så god venninne. Ønsker deg alt godt i det nye året. 🥰🎇🎆

  2. Nå ble jeg veldig glad på dine vegne! Har tenkt på deg. Så fint at du fikk fremskyndet operasjonen! ❤️ Og så godt å høre at du allerede kjenner at smertene slipper taket! Lykke til etter nyrenoveringen!!! Godt nytt år!

    1. Ja helt ufarlig godt å slippe tortursmertene, nå er det kun hånterbar smerte. Og det beste av alt at nå blir det bedre og bedre. Og jeg kan begynne å leve igjen, ikke bare eksistere. Riktig godt nytt år til deg Margrethe og en god klem til deg 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *