Novemberkaktus og røde tomater

Categories Blogg, Planter

Nå står novemberkaktusen i full blomst, og da er de så utrolig vakre. Den er litt sein i år, den har rett og slett tatt sin tid fra 1 november da jeg så første knoppen til nå.

Det er første gangen jeg har høstet tomater i november, men denne tomatplanten blomstrer og har tomater. Den står på spisestuebordet, og trives tydeligvis veldig godt.

 

Har du lyst å være med å stemme frem matbloggen så kan du se HER

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

#novemberkaktus #kaktus #blomser #November #sanketomater #Dyrkselv #balkongbonde #morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Novemberkaktus og røde tomater

    1. Så gøy at din også blomstrer, hvite blomster er jo veldig pent. De finnes mange forskjellige farger, og det finest noen som heter også heter julekaktus. Jeg er ikke sikker på hva som er forskjellen utenom blomstringen, men det kan jeg ikke noe om. Min blomstrer i november og da er det novemberkaktus nok for meg 😊

  1. Så flott kaktus! Mine har avblomstra nå…..! Kanskje kommer de igjen til påske – de pleier det! November-tomater, det er tøft! Klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *