Last Updated:

Neste prosjekt!

Categories Blogg, DIY

Nå er stuen brukende, ikke ferdig men det får holde en stund før jeg orker å gjøre den ferdig. Dessuten må jeg ha noen til å sette opp lister, for det er jeg ikke noe god til, og huset er skakt og skeivt så man må kunne sitt fag for å få de pent opp.

 

 

Neste prosjekt er å lage bakvegg til en drivhus jeg kjøpte i vinter, det var en utstillingsmodell jeg fikk veldig billig. Men jeg har ingen vegg å sette det inn til, så jeg må lage en vegg å skru på bak, så kan jeg sette drivhuset inn til en levegg. Jeg hadde noen plastikk glass fra ødelagte lokk til pallekarm som jeg har tenkt å bruke til vegg. Jeg har fått noen lekter som jeg har malt, så når jeg bare får litt energi igjen skal jeg forsøke å skru sammen en vegg av lekter og plastikkglassene. Håper jeg får det til!

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#DIY #prosjekter #drivhus #kreativeløsninger #gjennbruk #Hagegleder #morsmiddag

10 kommentarer

10 thoughts on “Neste prosjekt!

  1. Du er kreativ og finner smarte løsninger på det meste! Vi følger spente med på bloggen din på hvordan de ulike prosjektene dine går fra start til slutt! 👌

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *