Mye god humor på stolpejakt Orretua/Totland

Categories Blogg, Ut på tur

Humor på høyt nivå😂, jallefall noen meter over havet. Her står det skrevet på en stein som er satt ned “Jeg er den egentlige holder opp Stego”. 

Jeg må trekke på smilebåndet hver gang jeg går forbi, dette er Randi humor😁 . Men man trenger ikke å lese på selvironiske skilt for å få et løst smilebånd, for når Hanne Lise og jeg går på tur snakker vi om alt mulig gøy vi har vært med på, og ler hjertelig av oss selv. Så når vi går på tur trimmer vi ikke bare beina, men lattermusklene også. 

De 20 postene som går opp og ned nederst på karte var de vi tok på fredag, og resten i går. Turen fra Totland i går var mye enklere og lysere tur, det var ikke i så mye myr, og skog som fredag. Denne turen kan de aller fleste klare, selv om de er et godt stykke mellom en del av postene.

 

 

Bildene er ikke kronologisk.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#stolpejakt #Totaland #Orretua #Sommer #nydeligvær #Tur #Utinaturen #Trim #fjelltopptrimmen  #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Mye god humor på stolpejakt Orretua/Totland

  1. Har gått på stolpejakt innimellom jeg også. Det er ganske moro, og en liten “piff” hvis man har gått på stedene før og trenger noe NYTT å gjøre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *