Last Updated:

Mitt nye yrke som boligstylist.

Categories Blogg

Jeg er vel nokså flink å hoppe, når jeg får en utfordring i fanget, som boligstyling. Nå har det vært mye mer en bare det, for leiligheten er leid ut, så her måtte har jeg måtte være svært kreativ, og i tillegg ha et lavbudsjett. For en uke siden malte min datter og jeg det meste av leiligheten, men så måtte hun dra til Oslo igjen, så resten ble opptil meg. Jeg er heldig som har venner og naboer som er villig til å låne ut ting og tang, så det meste er lånt, eller kjøpt på Finn.  Så dette er en miljøvennlig styling. Nå skal jeg innrømme at det har vært tidkrevende og nokså slitsomt, men gøy å se resultatet. Nå gleder jeg meg å se boligannonsen på Finn.

Jeg må si at jeg er imponert over leieboerne sin velvillighet og tålmodighet, fantastiske mennesker.

Alle disse bilden er tatt av meg.

 

Bordet er kjøpt på Finn,  lysestakene og lysene er lånt, vasen er min og blomstene kjøpt.

Her er alt lånt utenom bilde, blomster, nattbord, lampe og gardiner er mitt.

For at det skulle passe i fargene pakket jeg tre bøker inn i gråpapir med hyssing rundt.

På kjøkkenet må man jo vise frem potensialet. Og her er det kaffemaskin fra det som bor der, kopper og tekanne er kjøtt på salg, resten er lånt.

Kjøkkenhåndukene er mine og kosten er kjøpt.

Bilen er fylt opp til randen mange ganger.

Bordet er kjøpt brukt på Finn, sofaen og teppet er mitt, resten er lånt.

Det gule putene, glassene og blomsten er leieboerne sitt. Teppet i sofaen er stu gardinen min, borde er et hagebord, figuren har jeg kjøpt på bruktbutikk og resten av putene er lånt.

 

Bildene er lånt.

Skrivebordet osv. er leieboerne sitt, lampen er ny, og stolen er lånt hagestol.

Mitt nattbord og lampe

Stolene er mine som jeg har på altanen. Bilde er leieboerne sitt.

Her er en salig blanding mellom alle sitt, ikke noe er kjøpt nytt.

Den skålen tror jeg må stjele etter på, den er bare så fantastisk nydelig.

Gangen har vi kjøpt to speil, vasen og blomsten er min, og klestativet er leieboerne sitt.

Kjøkkenet

 

Detaljer er viktig, alkoholfri Mojito . Glassen er lånt av leieboerne, ellers mitt.

Her er alt mitt utenom det stativet med sleiver, det er lånt.

16 kommentarer

16 thoughts on “Mitt nye yrke som boligstylist.

  1. Skikkelig fint👏👏Du er så flink og du mestrer og er flink til det meste👏👏👏👏

  2. Berre lekkert dette! Og duse, fine farger som fanger en stor målgruppe 🙂 Stylingen har så mye å si, så her har du gjort en knallgod jobb! Din datter er superheldig som har deg som stiller opp på denne måten, når jobben hennes må ha henne tilbake! Men Miriam sto også virkelig på de dagene hun var her sammen med deg og malte. Så håper på et kanonbra salg for deres del! Snakket med en venninne som akkurat har kjøpt leilighet, og alt gikk nå mange hundre tusen over takst. Spennende! Du får holde oss oppdatert her på blogg om både visning og salg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *