Lørdagspizza med kylling og ruccola

Categories I ovnen

Pizza er digg, selv om glutenfri bunn ikke kan måle seg med vanlig pizza så venner man seg til det og synes det er godt, heldigvis. Jeg tror jeg skal investere i en pizzastein, det har jeg hørt skal gjøre en stor forskjell. Har dere noen erfaring med pizzastein og kan anbefale en god?

Det har vært  på Unique minde kurs i dag, så da må jeg  innrømme at det ble  pizzasiden jeg var  giddalaus eller trett for det er så enkelt å lage spesielt om man har ferdig bunn, og det hadde jeg.

Hjemmelaget enkel pizzasaus finner du HER

Nå hadde jeg et stykke ferdig steikt kylling  som jeg rensket og delte.

En mozzarellaost med bøffelmelk (jeg er ikke sikker på om jeg reagere mindre på den en vanlig, men det er verd et forsøk)

Parmesan etter ønske, men det gir en helt fantastisk god smak

Ruccolla

Pizzaen steikte i rundt 20 minutter midt i ovnen, og når pizzaen var ferdig steikt hadde jeg på ruccola.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Pizza #Helg #Kylling #hjemmelaget #pizzasaus #Mozzarella #ruccula #glutenfri #Potter #besøk #middag #middagstips #Helgekos #Morsmiddag  #spis #opp #maten #Middagstips  #mors #middag #morsmiddag #Glutenfritt #melkefri #laktosefri #allergi #Vårløk #oppskrift #Gofisk #Blogg #matblogg #toppblogg #enkelt  #hjemmelaget #mat #fra #bunnen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *