Last Updated:

Kyllingvinger og wok med Østerssaus

Categories Kyllingretter, Wok og woksauser

Det er vist på tide jeg får meg progressive briller så jeg kan ha de på meg hele tiden. Når jeg kommer på butikken så ser jeg ikke noe mindre en elefanter. Jeg skulle kjøpe ustekte kyllingvinger, men kom hjem med ferdig grillet. Ja, ja, de smakte nå ikke så verst likevel. Jeg foretrekker å steike de selv, for da kan jeg variere smaken.

Jeg varmet kyllingvingene slik det stod på posen, og hadde litt grillkrydder på.

Wok:

Man bruker de grønnsakene man har og liker, eller man kan kjøpe ferdig wokblanding om man ønsker det.

Jeg brukte følgende:

Rød paprika

Aubergine

Vårløk

Asparges

Squash

Østerssaus (Sjekk at den er glutenfri om du trenger det, som jeg må ha)

Ca. ½ dl vann

Salt

Pepper

Rens og del grønnsakene i litt store biter. Ha smør eller rapsolje i en gryte eller wok, og når det er blitt varmt, har man i litt og litt grønnsaker. Mot slutten av steiketiden har man i Østerssausen og vann og smaker til med salt og pepper.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Østerssaus #wok #kyllingvinger #Sunt #godt #kjapt #Middagstips #Middag #Morsmiddag #Glutenfri #melkefri

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *