Kylling overlår i peanøttsaus på 1-2-3

Categories Alle oppskrifter, Kyllingretter

Peanøtter er bare ustyrtelig godt, og jeg hadde en liten slant peanøttsmør i et glass, og vips så hadde jeg dagens middag. Enkelre kan det ikke gjøres å lage digg middag!

 

Til 2 personer:

4 biter kylling av overlår eller du kan bruke kyllinglår

Steik enten på pannen eller i oven på 200 grader i rundt 20 minutter

Ca. 3 ss peanøttsmør

Ca. 1/2 dl melk eller som jeg brukte plantemelk

Salt

Ha peanøttsmøret i pannen med kyllingen hell på melk/plantemelk, og rør den ut med kyllingen, så den blir dekt av sause. La det surre et minutt eller  to, smak til med salt og server.

Server gjerne med kokt ris og salat, eller de grønnsakene du ønsker til

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#kyllinoverlår #kyllinglås #kyllingipeanøttsaus  #enkelt #kjapt #godt #smakfullt #Hjemmelaget #Matfrabunnen #middagstips #Glutenfri #melkefri #kylling

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *