Kylling med edamamebønner og sriracha majones

Categories Blogg, Kyllingretter

En enkel men veldig god middag. Det er min yngste datter som har fått meg til å like både sriracha majones og edamamebønner,. Hun jobber på Sumo og der har de det, og når vi har sushi har vi alltid det til. Men klart det kan brukes til flere middager en bare sushi.

Sriracha majones finner du oppskrift på HER

Kyllingen steikte jeg på pannen og hadde litt salt og pepper på, så hadde jeg på maiskolbe på samme panne.

Risen kokte jeg etter anvisning på pakken.

Edamamebønner har jeg kjøpt i frysedisken og jeg kokte vann med salt i, hadde de i rett fra fryseboksen og i vannet i omtrent 1 minutt. Da helte jeg av vannet og hadde på salt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Kylling #edamamebønner #srirachamajones #chilimajones #Middag #middagstips #morsmiddag #melkefritt #glutenfri #melkefri #Hjemmelaget #fra #bunnen #av

2 kommentarer

2 thoughts on “Kylling med edamamebønner og sriracha majones

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *