Last Updated:

Kjøleskapet forvist til badet!

Categories Blogg

Haha hehe ho de gærne har det god! (Prina Vera)

Jeg har vel nevnt at kjøleskapet høres ut som et fly som holder på å lette på Flesland. Eller mulig mer lik en innbruddsalarm, og det skal jeg sove i. Jeg bor i en liten studieleilighet, og det er helt supert her. Jeg har en liten hageflekk, og ellers det man trenger for campinglivet i syden.

Men så var det, det kjøleskapet igjen da! Jeg trakk ut ledningen på det, og jammen santen så durer naboen sitt kjøleskap akkurat like mye he he.

Når jeg legger meg om kvelden så skriver jeg om de små og store utfordringene jeg har møtt i dagen, og så hvordan jeg vil at neste dag skal bli. Dette er teknikker jeg har lært igjennom et kurs jeg har tatt som heter Unique Mind esp Og på dagen i morgen, skreiv jeg at jeg sov utrolig godt, for jeg hadde fått en genial ide om hva jeg skulle gjøre med kjøleskapet.

Kjøleskapet på vandring, på to håndduker

Neste morgen våknet jeg av kjøleskapet som durte som normalt, men da datt det en ide ned i hode på meg!!!!!

Ideen var,  jeg kunne jo dytte kjøleskapet ut på bade, lukke døren og det ble stille. Det var bare en hake med den ideen, og det var at kontakten gikk bak kjøkkenbenken, så jeg fikk ikke satt i kontakten igjen om dagen. Hm! Hva hadde jeg med meg som kunne hjelpe meg med dette? Mac Gyver hadde nok hatt et tau med seg, men det hadde ikke jeg, MEN jeg hadde et sjal, det bittet jeg på kontakten og trakk den ut av skapet, og da kunne jeg dra sjalet tilbake når kjøleskapet skulle på plass om morgningen.

Mulig jeg får tilbud om å spille inn film som den kvinnelige Mac Gyver 😁

Når jeg hadde trakt ur kontakten, hadde jeg bittet sjalet på, så det var bare å gjøre det samme når kjøleskapet skulle på plass

 

Vell plassert på badet., og jeg fikk fred til å sove.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *