Kjapp pastasalat med Crabsticks og røykt ørret

Categories Blogg, Fiskeretter, Pasta, Skalldyr, Vegetar mat

Denne salaten har jeg laget utrolig mye av, ikke alltid med Crabsticks og ørret, men resten er det samme. Jeg har hatt steikt kylling, skinke eller annet kjøtt i også.

Jeg kan ikke spise krabbe lenger og av og til får jeg så steika lyst på det, og da får man jallefall tilfredsstilt hjernen litt med Crabsticks.

 

Til 4 personer:

400 g pastaskruer (glutenfri for oss som må ha det)

1 beger rømme eller rømmeerstatning om du ikke kan ha melkeprodukter

Ca. 1 pakke majones

3-4 fedd hvitløk

Frosne grønnsaker bruk så mye du vil, men rundt 300 g er passe.

Grillkrydder. Smak den frem, men minst 1 ss

Salt

Pepper

1-2 pakker Crabsticks

1 pakke Røykt ørret eller laks eller andre godsaker du måtte ønske

Kok pastaen etter anvisning på pakken, rens og fin kutt/hvitløkpressa hvitløken. Når pastaen er kokt siler man av vannet, har i hvitløken og de frosne grønnsakene, og blander godt sammen så grønnsakene tiner. Ha på rømme og majones og smak til med grillkrydder, salt og pepper. Del Crabsticks og ørret og bland i, pynt gjerne med noen av de.

Fiks ferdig kjapp middag, lunsj eller kvelds!

 

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Pastasalat #Crabsticks #ørret #sjømat #røyktørret #røykelaks #Hjemmelaget #matfrabunnen #Morsmiddag #middag #middagstips #lunsj #Klubbmat #kvelds #glutenfri #melkefri #vegetar

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *