Karbonade med kanaripoteter og salat

Categories Kjøttretter

I dag har jeg hatt en fantastisk koselig dag på fjellet, men det skal jeg fortelle deg i morgen 😍.  Det var meningen å kjøpe kylling, men det hadde de ikke så da ble det kjøttdeig i stede for. Kjøttdeigen lager de selv nede på butikken, den var helt magisk god.

Ca. 150 g kjøttdeig

2 sneier med bacon

Salt

Pepper,

Spisskumen

Paprikapulver

Oregano

Basilikum

Baconet findelte jeg, hadde den i med kjøttdeigen. Hadde alle krydderne og saltet og blandet for hånd. Så formet jeg den og steikte i smør på begge sider til den var gjennomsteikt.

Siden jeg ikke har steikeovn, måtte jeg steike de på pannen. Potetene er små så det gikk fint, jeg delte de i båter og hadde de sammen med karbonaden.

Jeg steikte også litt squash og brekkbønner.

Salat var baby leaves salat, sharonfrukt og tomater.

På toppen av karbonaden hadde jeg litt mozzarella.

Knall godt X 10

Du må gjerne følle bloggen med å trykke HER

Ønsker du å inspirere andre, ja da må du gjerne dele 😍

 

#Middagstips #Grønnsaker #frukt.no    #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #Middag  #Glutenfri #Uten #Gluten #miljøvenlig  #benytt #resursenne #Uten #tilsettinstoff #spis #opp #maten

#morsmiddag

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *