Jeg ble helt fjetret

Categories Blogg

Jeg var nede for å handle, men ble litt distrahert av alt det snåle og artige tingene jeg så. Jeg klikket i vei med mobilen, og viste ikke helt om jeg hadde lov å ta bilder der inne, men som min datter så klokt sa da hun var ung “Det er lettere å få tilgivelse en å få tillatelse”, så da knipset jeg i vei. Og da fikk jeg øyet på det mest fascinerende arkitektarbeid, wow!

 

I overetasjen der Sparbutikken ligger, var det jeg ble trekket mot, det var så helt annerledes en ellers i Puerto Rico.

Jeg trodde det var en interiørbutikk, eller et kunstgalleri, men jeg tror det var en tatoveringsbutikk.

 

 

Hva tanken er med disse tingene er jeg veldig usikker på, men utrolig stilig.

 

Så var det i grunne en helt vanlig kafe ved siden av, bare det at det var en utrolig stilig plantevegg der. Jeg ble stående der LENGE, for å studere den.

 

 

Har du sett noe så utrolig kult, det er en slags fontene/vannfall også. Her kunne jeg stått enda lenger, for dette var enda mere kult.

 

Disse lilla blomstene har jeg hjemme, jeg fikk en avlegger av Pia, min venninne i Trøndelag.

 

 

Tenk å komme på noe slikt, de ser ut som de vokser ut i fra veggen, noe de også gjør. Men det er nok mer bak der en de vi ser med det blotte øyet.

 

 

Så er det som en slags fontene som renner nedover. Jeg var helt fasinert, og månebedutten som vi sier i Bergen.

Noe så vakkert!

 

Vannet renner ned på gatenivå.

Her har de gjort det samme på en hel vegg, dette er design jeg elsker!

 

Vannet og blomster og busker forsetter ned mellom trappen og rulletrappen. Wow slikt vil jeg se mere av, hva tenker du?

#arkitektur #Blomster #ute #Landskapsarkitet #Lage #park #på #hus #morsmiddag #Arkitet #mesterlig

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *