I går var det 1 april

Categories Blogg

Om noen trodde på dospøken min, så var det 1 april i går. Til vanlig husker jeg ikke på det en gang, men Hildegunn sendte en melding og oppfordret meg til å lage et innlegg. Min sønn Oskar har alltid elsket 1 april, og for å få maks ut av 1 april, så sa han “Aprilsnart” når han lurte oss.

De er heldigvis ikke lås med tall på innsiden av døren toalettet. Men at disse pittesmå knappene er umulig å se for å gå på toalettet, og at jeg lar meg provosere av de DET er HELT SANT!

Ha en fin lørdag alle dere herlige mennesker 🌞💖

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#aprilspøk #universellutforming ##mangelpåuniversellutforming #dørermedumuliglås #ofentligebygg #dørlås #småknapperpådørlås #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *