I dag skal prinsen hjem

Categories Blogg

 

Søte lille prins William har vært her i 14 dager, og i dag vil familien ha han igjen etter ferien, det kommer til å bli veldig tomt her etter han. Vi har kos masse, han er en skikkelig kosebamse, som er utrolig snill. Litt bortskjemt men det er nå min egen feil he he, han vet akkurat hvilke knapp han skal trykke på for få min oppmerksomhet. Vi har gått tur i både sol og regn, dessverre mest regn noe vi begge ikke er noe glad i. En kveld satte han seg bare ned rett ut forbi ytterdøren og nektet å på tur, han løp inn igjen å la seg. Han er en lite fantegutt også, han tok båndet sitt og løp rundt i stuen med det, og jeg etter, du kan si han er noe raskere en meg. Vi har kastet ball og bamsen og han har løpt rundt i stuen, og blir aldri lei.

Fine, gode og snille William takk for at jeg fikk låne deg, det har vært utrolig fint 💙

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#William #prinswilliam #hundepass #Morsmiddag #hverdagsgleder

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *