Hetland?

Categories Blogg

God morgen godt folk 😍, her kommer en historier om en av mine mange blemmer jeg har gjort!

Det har blåst noe så inni granskauen her de siste 3-4 dagene. Nå er det ikke uvanlig at de blåser, men nå har det vært langdrygt, og i går var det tydeligvis grand finale og det tok helt av. Normalt sett så står ovnen i underetasjen på jevn temperatur hele vinterhalvåret, men i går var det på ingen måte godt nok. Det blåste tvers igjennom huset så håret flagret. Jeg fikk ikke opp temperaturen nede, derfor tente jeg alle lysene som normalt bare står til pynt. Da oppdaget jeg signaturen på bildet, og begynte å tvile på om det var et Hetlandbilde jeg hadde hengende, for jeg har tatt feil før. For det var en gang vi var flere som skulle slå oss sammen og kjøpe Hetlands bilde  til en rund dag, tok jeg på meg.

Glad og lykkelig gikk jeg inne på  butikken der jeg viste de solgte Hetlandsbilde, og jeg var der lenge og langt før jeg fant det perfekte bilde. Da jeg satte meg på bussen traff jeg en som er Hetland kjenner på sin hals, og hun spurte hvilke av bildene jeg hadde kjøpt. Hun ble større og større i øynene etter hvert som jeg forklarte, for DETTE bilde hadde ikke hun fått med seg at han hadde malt. Bursdags besøke kom og bursdagsbarnet åpnet spent pakken med bilde, og hun smilte fra øre til øre. Men jeg stivnet da hun jeg hadde snakket med på bussen kom bort å sa “dette er jo ikke et Hetlandsbilde “. Skrekk å gru, hvem andre kunne klare en slik bragd en meg!

Hell i uhell så betrodde bursdagsbarnet meg at hun ikke var spesielt begeistret for Hetland bilder, og bilde jeg hadde kjøpt likte hun veldig godt. Snakk om å bare gjøre det som faller deg i hode, uten å en gang sjekke he he.  Historien om da jeg skulle kjøpe Hetland bilde har blitt en god historie vi har led mye av .

Bilde jeg har er et Hetland heldigvis, og jeg liker det veldig godt.

 

 

😊
Følg gjerne turgruppen FOTTURER I BERGEN. Link finner du HER

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#Hetlandbilde #AudunHetland #Morsmiddag 

6 kommentarer

6 thoughts on “Hetland?

  1. hehehe ja det er jo slikt som kan skje 🙂 Godt hun likt bildet du hadde kjøpt 😀
    Og ditt bilde på veggen er veldig fint da 🙂

  2. Min mann liker å kjøpe malerier og jeg sa at han må stoppe fordi vi ikke har mer vegg:)
    Men det er mange fine malerier ogjeg kunne tenke meg å kjøpe også.
    Fintat hun likte bildet du kjøpte til henne:)
    Ha en fin dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *