Last Updated:

Har du noen gang lurt på om du har et større potensial en du bruker?

Categories Blogg

 

 

 

 

Alle har vi et isfjell, der ligger våres begrensninger og potensial. Nå vil jeg dele min erfaring om et utrolig spennende kurs, der man lærer helt enkle teknikker oppnås store endringer.

Barn av vår tid får nok på mange måter større muligheter en vi som har levd en stund, samtidig som de får så enormt mye inn at de gjerne blir skremt i stedet for trygge. Men de aller fleste av oss har vel noen ting som ligger å gnager fra fortiden som stadig dukker opp fra det forbaska arkivet som tydeligvis ikke blir slettet. Men MÅ det være slik? Vi har alle et valg, heldigvis. Og for en god del år siden så gikk jeg på et kurs som har endret mye i mitt liv, så jeg slipper reprisene som kommer opp som angst, redsel osv. Nå skal jeg overholde ikke påstå at etter kurset så er livet blitt en dans på roser uten torner, nei langt der i fra. Jeg har hatt mine kjellerturer så det har holdt, og møtt noen vegger for å si det pent. Men det er da jeg er superglad for å ha fått noen teknikker som kan hjelpe meg opp igjen. De hjelper meg å kunne kvitte meg med gamle mønster og holdninger som bare skaper vansligheter i livet.

Jeg har snakket så mye om dette kurset til så utrolig så mange, at man skulle tro jeg fikk provisjon, noe jeg ikke får. Teknikkene har hjulpet meg på uendelig mange områder i livet, at jeg ønsker så inderlig at andre også skal kunne få mulighet til også å bruke de.

Personlig har jeg vært veldig mørkredd, var livredd for å være aleine, på grunn av dysleksien turte jeg ikke skrive noe, og jeg var livredd for å reise.

Nå fines jeg ikke mørkredd, jeg drar aleine til syden på ferie og skriver blogg som nåe er blant de 20 mest leste i Norge. WOW, hvem hadde trod dette, i alle fall ikke meg.

I tillegg har jeg  blitt mye tryggere i meg selv, tar mye mere sjanser, og har fått en enorm magefølelse /intuisjon.

En venninne av meg som hadde enorm tannlege skrekk, og hun kunne få helt panikkanfall av de og gå midt i behandlingen. Hun ble nysgjerrig på teknikkene og virkningen av kurset , hun tok det. Det er  hun utrolig glad for i dag, nå går hun til tannlegen uten noen som helst problemer. En annen venninne av meg har fått mye bedre søvn, og har også kunne hjelpe sin datter som har slitt noe veldig. For du kan også hjelpe andre, ved å hjelpe seg selv.

Virkningen av kurset er blitt forsket på og forskingsrapporten kan du finne HER   

Her finner du kurset om du er nysgjerrig          Unique Mind ESP

Her kan du se hvordan andre har fått forandret livene sine HER

#kurs #utvikl #deg #selvutvikling #UniqueMind #Unique #Mind #Esp #Morsmiddag

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Har du noen gang lurt på om du har et større potensial en du bruker?

  1. Takk for at du delte dette Randi 🙂 Anbefales på det varmeste fra min side også – Alle er vi et isfjell og det store potensialet vårt ligger i det som er under overflaten – Utrolig spennende kurs! – Med veldig enkle teknikker oppnås magiske endringer 🙂 Jeg har selv gått på flere av disse kursene og tenker at dette er noe alle burde få vite om! Gleder meg allerede til neste kurs.

  2. Så flott at du deler! Kurset er bare helt fantastisk og har ført til store endringer i livet mitt. Jeg vet ikke hvor jeg hadde vært i dag om jeg ikke hadde hatt teknikkene som vi får i kurset. Jeg anbefaler kurset videre til alle på min vei, det er en investering i livskvalitet. Jeg også gleder meg til kurset i februar 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *