Griseflaks

Categories Blogg

I går våknet jeg alt for tidlig og fikk ikke sove igjen, men det var herlig å kunne sitte så lenge jeg bare ville å drikke kaffe og bare stirre tomt inn i det store internettet. Jeg var ute å vannet blomstene, og var bare en snartur inne da jeg hørte en forsiktig banking på døren. Da jeg åpnet stod en  skjønn nabo gutt utenfor med en eidi gave, det var fiken med mandler og sjokolade. Så seinere gikk jeg i postkassen, og der lå det jammen meg et brev, og det var fra selveste “Hverdagsmagi”. 

Jeg var med på en konkurranse hun hadde i påsken, og overraskelsen var stor da fikk et koselig kort og griseflakslodd. Griseflaksen var ikke at jeg vant noe på loddet, men tenk å få oppleve to slike fine ting på en dag!

10 kommentarer

10 thoughts on “Griseflaks

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *