Last Updated:

Fullstendig blottet for humor før 10 kopper kaffe!

Categories Blogg

Det å lage mat uten ferdigprodukter er vel noe av de jeg brenner mest for, utenom ernæring. Men mat må man ha hver dag, og da er ernæringen den som styrer skuten.  Om morgningen når jeg står opp så har jeg overhode ingen humoristisk sans, ellers på dagen så kan den bli litt mye av og til 😁. Humor og galgenhumor er en av de tingene som gjør at jeg har overlevd, det er så utrolig viktig for meg, jo mer absurd jo bedre. Ungene ler og synes jeg har dårlig humor, men som jeg sier “jeg ler jo hjertelig”.

 

Helt siden Absurdgalleriet begynte å lage morsomme tegningen så har jeg syntes det var hysterisk morsomt, og her kommer noen som er om mat. Jeg synes han tar de så på kornet at jeg bare må humre og le, etter kaffen da!

 

 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#humor #forenkletfårelegg #Matfrabunnen #kostenerviktig #Hoppeovermiddagen #morsmiddag #absurdgaleriet

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *