Fiskekarbonader med rester av “fløtegratineret”/kokosmelk poteter

Categories Fiskeretter

Jeg er for å bruke det man allerede har og spise opp maten. Nå hadde jeg igjen fløte/kokosgratinerte poteter, så fikk jeg besøk og måtte lage litt til 🙂 så fortsatt har jeg igjen. Men det som var litt morsomt var at han som var på besøk likte bedre denne varianten av “fløte/kokosgratinerte”poteter en med fløte.

Fiskekarbonadene har jeg kjøpt helt selv 😜.

Oppskrift på potetene finner du Her. Men det jeg gjorde annerledes denne gangen var å ha litt fersk dill fra hagen i. Dille er veldig lett å dyrke selv i en potte, men ikke sett den ut i det fri, da overtar den alt.

Jeg hadde til en salat med det jeg fant i hagekassene mine og i kjøleskapet.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *