Et lite oppdrag mens jeg er her i Puerto Rico

Categories Blogg

Verden er jo litt forunderlig, og jeg ble spurt om å ta litt stemningsbilder fra Puerto Rico og omegn. Jeg har tatt noen bilder fra fjellet, men det var mer “den følelsen” hun var ute etter.

Ikke har jeg en  god mobil, og er heller ikke så flink å ta bilder, men pytt pytt, dette er en utfordring jeg tok på strak arm.

Alle som har vært her i Puerto Rico, kjenner seg no igjen, for her er vel den mest kjente traseen som folk går. Fra Puerto Rico til A. madores stranden.

Jeg har en yndlings restaurant der, men det skal du få høre om en annen dag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Puerto #Rico #Puertorico #Tur #trapper #Syden #varme #januar #bli #sunn #Trening #morsmiddag

11 kommentarer

11 thoughts on “Et lite oppdrag mens jeg er her i Puerto Rico

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *