Eiendommen min har hatt en enorm verdiøkning på kort tid!

Categories Blogg

Dagens unge har det tøft med å komme seg inn på boligmarkedet, prisene i storbyene øker i rekordfart. Det jeg synes er litt merkelig er at man må ha så høy egenandel for å få kjøpt seg et kryp inn. Eiendom er vel noe av de sikreste man kan bruke pengene på, og når de klarer å betale rundt 10 000 kr i månen for å leie så burde de også kunne klare å betjene et lån.

For min del som har bolig er jeg jo selvsagt veldig glad for at huset øker i verdi.

 

I dag da jeg var på trening og han hyggelige mannen som en står i resepsjonen påpekte at det var en stund siden jeg hadde vært å trent. Og da måtte jeg jo si det som det var at jeg hadde fått tak i ved, og det er tungt arbeid å drive med, så da hadde jeg ikke hatt overskudd til å gå der å trene. Da sa han de dette gullkornet! “Ja da har jo boligen din doblet verdien” he he he jeg kunne ikke annet en å le, for veden er så dyr at det blir en verdiøkning bare  med å ha  den i hus. Da vet man at de ikke er billig å eie en bolig heller 🤣

Riktig god helg til dere fine folk.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#boligpriser #ved #verdiøkning #morsmiddagsverden #Morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *