Last Updated:

Det spirer og gror

Categories Blogg

Jeg har alltid hatt lyst å dyrke på hobbybasis, og endelig har jeg fått det til. Dette er pur lykke for meg, og jeg gleder meg over hver eneste lille spire.

Vet du at man må/bør kjøpe setteløk slik at man ikke sprer sykdom.

 

Hvitløk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gulerøtter

 

 

 

Alt på reddiken kan spises, også det grønne

 

Diverse spiselige blomster
Reddiker
Koriander
Dill, den har sådd seg selv fra i fjord
Persille. Denne begynte å vokse i januar og har altså overvintret under altanen.
Vårløk som jeg har satt ned stilkene jeg har brukt
Det ble enorme mengder tomatplanter så jeg har solgt en del. Det ble beinfrost og da gikk en del. men heldigvis noen som overlevde.
Asiatisk salat
Jordbær
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *