Det sa pang, og der lå jeg på gulvet

Categories Blogg

Det er høst i Bergen, noe jeg gjerne skulle vært foruten. Vind, regn og guffent regn er ikke blant mine favoritter, men når sant skal sies bor jeg her frivillig 😂. Det verste for min del er at kroppen heller ikke er så glad i dette været, og da får jeg vont både her og der. Så nå har jeg en periode der ryggen og beina og det meste verker. Siden korona har jeg ikke vært å trent annet en jeg har gått tur, og det er ikke godt nok. Så nå begynte jeg igjen, selv om jeg knapt kunne bevege meg. Det gikk egentlig nokså greit helt til jeg, gud vet hva jeg gjorde! Plutselig smalt det skikkelig i ryggen, så høyt at alle i salen snudde seg, og jeg falt om, tårene stod i veggen for det var så vont. Folk kom springende til for å hjelpe, og det er jo fantastisk at de vil det. Men når jeg har det slik, så kan ingen ta i meg, jeg må ta alt i mitt tempo. Heldigvis kom jeg meg på beina etter hvert, og jeg tror noe kom på plass i ryggen. Jeg er langt fra bra dessverre, men jeg får håpe at dette er begynnelsen til bedring.

God helg folkens 💖 🤩

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *