Det er i Bergen det skjer!

Categories Blogg

Det er i Bergen det skjer, i lysparken Lumagica på Bergenhus festning.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er et lite utvalg av bilder fra parken. Dersom disse vekker din nysgjerrighet også anbefaler jeg deg varmt en tur i parken. Fint med litt lys i mørketiden vi er inne i nå. Vi ruslet rolig rundt og kikket spent hvilke lysfigurer som ville dukke opp foran oss. Det var flott musikk, og fin løype å rusle rundt i. Turen tok ca. 45 min, innlagt fotopauser, gjetting på hva vi så og stum beundring. Vi hadde også fullmåneskinn denne flotte kvelden. Mat er det også mulighet for å få kjøpt. Ta med venner eller familie for en opplevelse utenom det vanlige når parken åpner igjen i 2022

Dette innlegget bles krevet av Hverdagsmagi i fjord på min blogg, ta gjerne turen innom den flotte bloggen hennes.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#Bergen #Lysparken #Lumagica #på #Bergenhus #festning #visit  #Morsmiddag

6 kommentarer

6 thoughts on “Det er i Bergen det skjer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *