Dagens hverdagslykke

Categories Blogg

I fjord var jeg endelig så ferdig med trappen eller stigen siden den ble så bratt, at jeg kunne begynne å plante nedover. Jeg kjøpte noen store sorte stamper bare for å begynne et sted.

Og jeg satte en av stampene på nedsiden av trappen, der satte jeg et bambusbusk, og ved siden av var det en liten pjusk viltvoksende blomst. Jeg syntes den var nydelig, så jeg plantet den samme sted som babuskbusken, og se nå er den kommet opp og begynt så vidt å blomstre 😍. Dette er noe av de pitte små ting i hverdagen som gjør meg over ørende lykkelig og takknemlig. Er dette noe du kan kjenne igjen?

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagslykke #desmåtingilivet #hverdagslykke #Takknemelighet #Morsmiddag #planting #hage #livsglede #Hageglede #

4 kommentarer

4 thoughts on “Dagens hverdagslykke

  1. Så fint innlegg 🙂 Kjenner meg igjen. Fint å se det spirer og gror fremover nå. Fuglene som synger og det er vår 💝 Ønsker deg en flott dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *