Dagens hverdagslykke

Categories Blogg, Oppussing

Jeg har malt ferdig stuen, og fått “litt” orden, mye mer igjen men nå er jeg skutt og orker ikke mer i dag. Fargen jeg malte var veldig fin, men er ikke sikker på om den passer til tapeten, men den er ikke helt tør så jeg får se i morgen. Uansett hvor lite det passer så får de være slik en stund. Så får jeg finne ut av møbler osv. , rom var vist heller ikke bygd på en dag 😁

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagslykke #desmåtingilivet #hverdagslykke #Takknemelighet #Morsmiddag #Oppussing #livsglede #Pusseoppstuen #renoveringstapet

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Dagens hverdagslykke

  1. Ja det ble flott! Harmonisk, lys og fin grønnfarge 👌 Alltid litt tilvenning med noe nytt. Og når møblene er vel på plass så blir ikke fargen så dominerende. Nyt kvelden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *