Last Updated:

DAGENS HVERDAGSLYKKE

Categories Blogg, Oppussing

Noen gleder er fin og gjør deg glad bare av å se på det, andre ting må man gjerne jobbe mer for. Og nå har jeg virkelig fått fart på oppussingen av stuen etter å ha klurt med den første renoveringstapeten jeg kjøpte på Rusta. Den brukte jeg 2 dager på 4 lengder, og ikke minst ta ned igjen, og i dag har jeg fått tatt renoveringstapet på nytt fra Obs denne gangen, og det er ikke sammenlignbart. Nå er veggene slette og fine, og klar til å begynne å male i morgen. Dette er ikke en lite glede, men en enormt stor glede 💖. Jeg gleder meg enormt til å se om de blir som jeg har sett for meg når jeg blir ferdig.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagslykke #desmåtingilivet #hverdagslykke #Takknemelighet #Morsmiddag #Oppussing #livsglede #Pusseoppstuen #renoveringstapet #obsbygg #Rusta

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *