Blomstrende Novemberkaktus

Categories DIY, Eggeretter

At en kaktus kan være så fin er helt magisk. Jeg bare elsker blomster, og har store problemer med å gi opp en blomst som ikke trives, eller holder på å dø eller noe skal kaste. Denne november kaktusen fik jeg av en venninne som skulle kaste den. Blomster og dyrking er en av mine store hobbyer. Bilde bak kaktusen er et impulskjøp, men det klarte jeg ikke gå fra. Det MÅTTE jeg bare ha, og det betyr veldig mye for meg. Da jeg kjøpte det hadde jeg en rimelig tøff tid, og dette bildet gjorde godt.

 

På benken under bildet tar jeg det meste av mat bildene mine.

Dette bilde er fra i fjord, men under er årets blomstring

#hobby #novemberkaktus #kaktus #blomster #Interiør hos #morsmiddag #engel #engler

2 kommentarer

2 thoughts on “Blomstrende Novemberkaktus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *