Pitabrød fylt med røbet-og eplesalat og spicy kyllingskinke

Categories Diverse retter

I går laget jeg en herlig rødbet -og eplesalat og da var jo spørsmålet hva jeg skulle bruke den til siden det ble en stor porsjon. Da jeg rotet rundt i fryseren etter fisk, falt en pakke pitabrød ut, og da ble det ikke fisk til middag :-). Dette er en utrolig enkel, spenene og sunn og ikke minst utrolig god middag. 

                                                               

 

Jeg må skryte av dette glutenfrie pitabrødet som jeg hadde, det var så godt at etter første biten måtte jeg ut i fryseren for å sjekke om jeg kunne tatt feil og forvekslet det med et vanlig pitabrød. Jeg får vel nevne at pitabrødet er fra Hatting. 

Jeg hadde et pitabrød som jeg delte i to, og da var jeg god og mett etter på for å si det slik, men beregn alt etter hvem du har i hus. 

Spicy kylling er pålegg skinke som er kjøpt i vanlig butikk, men du kan bruke vanlig skinke eller det du har.I pitabrød er det kun fantasien som begrenser oss på hva vi vil fylle det med. 

Jeg hadde:

salat

paprika gul og grønn

Rødbet- og eplesalat oppskriften finner du HER

Jeg fylte først i litt av rødbet_og eplesalaten, og fylte på med isberg, paprika og skinke, men hvordan man gjør dette spiller ingen rolle.

                                                    

 

#pitabrød #fylt #fyltpitabrød #glutenfri #melkefri #rødbetogeplesalat #rødbeter #rødbetsalat #rødbetogeplesalat #rødbet  #eple #salat #sunt #godt #pålegg#hjemmelagetpålegg #hjemmelaget #pålegg #blogg #middagtips #mor #mamma #middag#morsmiddag #facebook #glutenfritt #melkefritt #hatting

12 kommentarer

12 thoughts on “Pitabrød fylt med røbet-og eplesalat og spicy kyllingskinke

  1. spisogspar: Tusen takk 🙂 Ikke ofte jeg spiser slik mat, men i dag smakte det meg helt vanvittig godt. Mye av det glutenfrie brødmaten er ikke god derfor unngår jeg det mest mulig, men dette var helt fantastisk.

  2. Og dette ble middagen vår i dag. Siden det er vegetardagen min så stekte jeg noen vegetarfileer til. Nydelig rødbete/eple salat og skjønner hva du mener med pitabrødet. Crispy og god! Takk for maten. 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *