Amerikansk frokost

Categories Diverse retter

 Jeg har hatt en Amerikaner på besøk, og han flesket til å laget amerikanske glutenfrie Amerikanske pannekaker med smør og lønnesirup på. Og da kunne ikke jeg være verre en at jeg laget hele frokosten en annen dag, selv om jeg i grunnen ikke var våken. Jeg er så trett om morgenen at jeg er oppe, og våkner først ut på dagen etter noen kopper kaffe :-)))).

Oppskrift på de glutenfrie Amerikanske pannekakene kommer. 

, Frokosten besto av speilegg, bacon, steikte poteter med grillkrydder og salt, og ketchup Amerikanske pannekaker med smør og lønnesirup, og selvsakt kaffe! Litt av et måltid amerikanere klarer å spise om morgenen må jeg si :-), virkelig sikringskost :-)))). Liker du så store frokoster?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Amerikansk frokost

  1. Jeg var ute og spiste frokost noen ganger når jeg bodde i USA, og jeg må si at den frokosten er ikke noe bedre enn vår norske. Men utrolig mange spiste ute. Vi fikk egg, hash Brown (en raspet, stekt potetgreie), bacon og toast – så det lignet litt på bildet ditt bare at pannekaken ble byttet ut med toast. Fortsatt så hender det at min mann sier “skulle ønske vi hadde Waffle house her også. Typisk frokoststed. Mens jeg heller vil ha grovbrødskive med ost og paprika 🙂

  2. margarites: Selv om jeg verken spiser ost eller grovbrød er jeg enig med deg i at Norsk frokost er noe jeg foretrekker. Mye kakegreier virker det så de har “over there”,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *