Ny dør til katten

Categories Blogg

Jeg kjenner jeg er litt “mat lei” og derfor legger jeg ut bilder av en meget skeptisk katt som har fått ny kattedør. Jenny Dyp er 8 år og har aldri sett noe lignede, og jeg var meget spent på om jeg klarte å få henne til å bruke katteluken, men man skal ikke skue katten på alderen nei!!. Jeg viste henne noen ganger at hun kunne gå igjennom luken, og nå går hun ut og inn som hun selv vil, flinke pusen min.


HÆ!!! Hva er dette for noe, hull i døren???

 


Og jeg kan se ut, SKUMMELT altså.


Interessant, nå kan jeg jo sitte her og holde vakt.  

16 kommentarer

16 thoughts on “Ny dør til katten

  1. hahahahahahahah kult med ny dør
    håper bare din pus kommer inn den døren 😀
    ha en fin kveld nå er det jobbings 😀

  2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Katter er bare utrolig smidige dyr, og selv om hun synes det fortsatt er litt rart så liker hun det å kunne bestemme selv når hun vil ut og inn 🙂

  3. frodith: He he så vitt jeg vet er ikke vaskebjørner på denne delen av byen så det går bra 😉 . Det er egentlig en luke som skal åpne seg med at katten kommer bort til luken seg, men den virker ikke helt som den skal, så jeg får vente til en av ungene kommer hjem :-)))

  4. Så herlig 😀 Muffinskatten vår er innekatt så han kan ikke ha sånn luke for da hadde han vært forkjøla hele året, men på sommeren er han ute og langt utover høsten på fine dager. Tusen takk og kos deg 🙂

  5. Ja det er perser og nesa er liksom lenger inne i hodet enn øynene så du kan tro han ser lekker ut når han får kattemat med saus liksom. Da vi fikk ham ble han bært fra flyet og inn på flyplassen, den trekken var nok til en heidundranes antibiotikakur. Visste ikke at det gikk an å få så mye snørr ut av en så liten nese, men det gjorde det. Han har jo blitt litt mer herda med årene men vi må passe på og vinteren og vind er ikkeno for ham. Det går veldig bra, det han liker best i hele verden er kos, masser av kos 🙂

  6. ladyaugust: Å så herlig da, en kosekatt er det beste som finnes. Jeg kan levende forestille meg at den kjemper når den blir forkjølet stakkars liten. Katter er virkelig herlige dyr som jeg liker utrolig godt, jeg er et ekte kattemenneske 🙂

  7. Han lager like mye lyd som en bulldoser når vi skal sove for han maler noe veldig. Egentlig skulle jeg starte perseroppdrett for de er så nydelige katter men etter å ha studert anatomien, kan det ikke forsvares på et eneste punkt. Bare siden 70 tallet har nesa til perseren gått fra å være en nese til å bli innovernese. Med den korte nesekanalen tåler de lite før de blir syke, de kan faktisk ikke spise våtfor uten å få det inn på øynene. Faren til Muffins var mestvinnende perser i Usa for noen år siden. Jeg synes det er så synd at man driver oppdrett for å få fram nye rasestandaer som menneskene synes er pene, for som oppdretter så er det aller viktigste helse. Katter er nydelige dyr og fortjener mer enn som så <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *