Kylling i barbecuesaus med salat med vannemelon

Categories Kyllingretter

Det er nesten som jeg ikke tørr å skrive dette her på bloggen, men kyllingen jeg brukte i wrapsen var fra First Price. Det er ikke det som er sjokkerende, for jeg var veldig sulten og på Kiwi hadde de ikke annen ferdig steikt kylling. Men det som sjokkerende er at jeg har blitt skikkelig dårlig i magen av denne kyllingen. Først tenkte jeg at det nok bare var siden jeg var veldig sulte, andre gangen tenkte jeg merkelig, og tredje gangen jeg spiste en bit av den var jeg ikke i tvil lenger.Resten gikk i bosspannet.  Derfor tok jeg opp en kyllingfilet filet fra Stange i dag for å se om det var  kylling jeg har begynt å reagere på. Men nopp, jeg har ikke vont i magen i det hele tatt. Hva i svarte har de i kyllingen sin, dette blir siste gang jeg kjøper dette merke, det er jo helt sykt.

Vel, dagens middag var utrolig god og jeg tenkte at jeg måtte se om det var godt med vannmelon i salat, og det var en utrolig god kombinasjon til barbecuesausen.

Først vasket jeg og delte poteter i båter og hadde på olje og salt, og satte de øverst i oven med overvarme.

 

jeg delte en kyllingfilet i tre og la den på steikepannen og brunte de på begge sidene før jeg helte på sausen.

Salaten laget jeg av 

Isbegsalat

Gulerot

Vannmelon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 kommentarer

15 thoughts on “Kylling i barbecuesaus med salat med vannemelon

  1. Jeg er nøye på kylling.. Der går grensen min for hva jeg tør og ikke tør?
    Handler jo en del i Sverige jeg, og handler den dyreste fileen de har. Den billige har jeg kuttet ut. Er ute etter kvalitet og ikke kvantitet nå.
    Ellers så det veldig godt ut, og jeg har ofte vannmelon sammens med kjøtt en nydelig kombinasjon. I salater også?

  2. Nei da.. Du er ikke treg tulle jente? Det handler jo om å komme på alt sammen. Vi har jo mye vi liker og som vi prøver, men masse nytt en kan prøve. Jeg har prøvd veldig mye de siste 10 årene for å si det slik. Jeg elsker å holde på med nye smaker.
    Ønsker å lære meg å lage indisk mat nå.. Det blir utfordrende i seg selv::)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *