Pizza tortilla

Categories I ovnen

Pizza tortilla

Min yngste datter laget middag i dag, og jammen laget hun noe jeg ikke har smakt før, nemlig pizza tortilla. Hun er gjerne foreløbig ikke like opptatt av å lage mat helt fra grunnen av som jeg er, men det aller viktigste er å jo finner glede i å lage et godt måltid så kommer resten etter hvert.

Hun har lest til eksamen i hele dag, og syntes det var godt med et avbrekk i puggingen. Jeg ønsker henne masse lykke til med eksamen, dette klarer du fint.

Hun brukte pizza tortillalefser fra Santa maria, de fines ikke som glutenfri. derfor brukte hun glutenfri wraps lefse til meg.

1 kyllingkjøttdeig

1 pakke kalkunfilet (pålegg)

1 liten boks pizzafyll

Gjeitost og parmesanost

Tomat

Mais (jeg er ikke glad i mais, så det kuttet jeg ut)

Litt fersk koriander er aldri å forakte.

Hun steikte kjøttdeigen, hadde på pizzasausen og lot blandingen koke noen minutter ment hun raspet osten og skar opp tomatene og skinken.

Så hadde hun alt på en pizza tortillalefse og satte lefsen med fyll i ovnen rundt 5 minutter, eller til osten er smeltet.

 

Det var utrolig godt og veldig mettende.

Tusen takk for maten Miriam 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *