Kyllingfilet med mozzarella, spinat og søt chilisaus

Categories Kyllingretter


1 kyllingfilet

Salt og pepper til å ha på kyllingfileten

Steik den litt på begge sider.

Fersk eller frossen spinat (jeg hadde bare frossen)

Søt chilisaus

½ -1 mozzarella alt etter hvor mye man ønsker å ha på (mozzarella er opprinnelig laget av bøffelmelk, men det er litt vanskelig å få tak i her i landet)

Steik fileten med salt og pepper. Ha osten, spinat og søt chilisaus i en ildfast form, legg fileten opp på, og så mer saus og ost.

Steik det hele i ovnen til osten er smeltet. Server med ris eller det man ønsker å spise til.

 

Matbloggtoppen

4 kommentarer

4 thoughts on “Kyllingfilet med mozzarella, spinat og søt chilisaus

  1. Det ser godt ut. På sundag fyller eg 75 (herremoses kor gamalt) og då skal eg servere Thaisuppa di. Sidan posjonen blir stor, til ca 20, det blir mykje arbeid å lage den dagen. No har eg blanka alle grønsakene og steikt kyllingen, for så å fryse heile sulamitten. Då er det berre for meg å blande i resten på sjølve dagen. Kva trur kokken om dette?

  2. Oldemorbloggen: Først av alt GRATULERE med dagen, du er nå vel en av de sprekeste damene jeg “kjenner”.Planen din er som jeg skulle gjort det selv 😉 Og da er det vel toppers 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *