Bakt potet på en ny måte

Categories I ovnen


Kjøp store poteter, vask og snitt potetene nesten igjennom.

 

Ha litt smør her og der i poteten og steik den i ca. en time eller til den er mør.

 

Skjær bacon, vårløk og tomat (jeg hadde litt fersk basilikum i også, men det trenger man ikke)i biter og steik de litt. Del squash i skiver og stikk de ned imellom den steikte poteten og ha på steikt bacon, løk og tomat og ha det på poteten, til slutt  har man ost på toppen. Sett poteten i oven igjen til osten er smeltet.

 

 

 

 

Matbloggtoppen

#bakepotet #iovnen #lørdagkos #oppskrift #glutenfritt  

Matbloggtoppen

7 kommentarer

7 thoughts on “Bakt potet på en ny måte

  1. Janne: Tusen takk 🙂 Du kan klare å lage alt jeg lager, det er jeg ikke et sekund i tvil om. Bloggen er ment å være en inspirasjon til mat/middag som absolutt alle kan klare å lage, siden det er enkle, lette retter og man trenger ikke dra til utlandet for å finneingrediensene ;-). Og det skal være sunne retter.. Skulle noe være uklart, så spør du meg. For meg faller det enkelt å lage mat, derfor blir det jeg tenker av og til værende i hode mitt og ikke på bloggen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *