Laksewok med soyasaus

Categories Fiskeretter

Jeg har ikke laget middag på en uke, og det er sjeldenheten for min del. Men er man skikkelig syk så klarer man ikke å lage mat, og ikke hadde jeg noen her som kunne hjelpe meg. Det positive i dette er at jeg har tatt av mange kilo og immunforsvaret er forhåpentligvis styrket.

Så det ble en svært enkel middag i dag.

Wok med laks og

Laks

Aubergine

Paprika

Squash

Risnudler

Soyasaus (vanlig soyasaus inneholder gluten, men den finnes også i glutenfri variant. Da har den grønn kork)

Salt

Pepper

Jeg renset og delte grønnsakene og hadde de i en varm panne og laks og squash i til slutt. Helte over soyasaus og salt og pepper.

Kokte risnudlene etter pakkens anvisning.

 

 

Matbloggtoppen

#glutenfri #melkefri #ørret #laks #risnudler 

// <![CDATA[
var hr_currentTime = new Date();var hr_timestamp = Date.parse(hr_currentTime.getMonth() + 1 + "/" + hr_currentTime.getDate() + "/" + hr_currentTime.getFullYear()) / 1000;document.write('’);
// ]]>

8 kommentarer

8 thoughts on “Laksewok med soyasaus

  1. Oldemorbloggen: Nå er jeg på vei opp igjen rett og slett. Det verste var vel ikke matlysten, men jeg klarte knapt å så oppreist så jeg klarte ikke lage mat. jaja godt det går over 😉

  2. Nam nam 🙂 dette så godt ut. Du må være med i bloggruppen: Vinogkaffe, du også, du ser jeg har skrevet om den på et innlegg i dag.
    Men ikke kjekt å være syk da. Ønsker deg en riktig god bedring.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *