Jeg er model på moteuken i Oslo! WIIII

Categories Blogg

Denne uken er moteuken i Oslo

Dette er klær for oss som har former og kvinnelige fasonger. Det er ikke klær er designet for radmagre modeller. Og det beste av ALT er at jeg faktisk kan bruke noen av modelene i størelse 38. UTROLIG godt for psyken 😉

Jeg har prøvd det ene plagget etter andre, med mer eller mindre hell. Men jeg er som et barn i gotteributikken.

Jeg regner med at jeg ikke har noe karriere som modell, men gøyt var det lell 😉

 

Denne drakten digget jeg, og blusen har jeg ikke ord for.

 


Egentlig bra at kjolene er for små, uten hadde jeg nok måtte kjøpt nytt hus !

Drittstilig…..


Denne er utrolig artig. Den er “stretch” og er med sølv skimmer i. Den kan trekkes opp eller ned alt etter hvor mye av beina man vil vise hi hi

 


Flott bukse med glidelås i skrå lommene litt blank, men veldig tøff. Genseren er

lys grå og utrolig deilig å ha på seg.

Er man model så har jeg hørt at man må svinge seg rundt og svimse avgårde 😉

VELDIG GØY

Et artig mønster

Stilig til sommeren

 #Mote #Modell #Moteuken #klær #voksne

19 kommentarer

19 thoughts on “Jeg er model på moteuken i Oslo! WIIII

  1. Du var verkeleg ein flott modell! Og attpåtil kan du lage mat, det er det ikkje alle modellar som kan. Mange fine antrekk var det og.

  2. Wow så flott modell du er da 🙂 Bildet med buksedrakten og bildet med den stripete kjolen, dette kledde du kjempegodt. Slank og fin 🙂
    Ha en fortsatt fin kveld

  3. Lisbeth Pedersen: Ja det er som en unge i godtebutikken dette Lisbeth 😉 Om du vil kjøpe så kan jeg skaffe det aller meste. Ellers er det en butikk i byen som heter Motenytt og en på Os som heter Madam Ane.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *