Last Updated:

Et herrlig helgmed fantastisk besøk :-)

Categories Blogg

I helgen har mine kjære nabo fruer fra Bergen vært på et heftigst og begeistret besøk hos meg. Det er bare så utrolig kjekt og det er da jeg kjenner hvor utrolig mye jeg savner de alle. Vi har spist viltgryte, lammeskank, drukket vin, vært på shopping, skravlet og ledd så vi har blitt helt andpusten. Rett og slettperfekt.

Hva er vel mer naturlig å ønske velkommen med en noe godt i glasset. Og denne gangen ble det kald rosevin.

Frokost lørdag morgen og der var jeg så heldig å få Bjørg syltetøy (fra min kjære nabo  som plukker villbringebær og lager det mest fantastiske  syltetøyet  jeg vet om).

Der det er hjerterom er det trangt 😉 Så jeg måtte ha et lite trillebord med hjemmelagde glutenfrie knekkebrød (som alle kastet seg over), grove briks og glutenfrie rundstykke, juice og store mengder kaffe.

Her har fruene inntatt sofaen etter an hard dag med shopping.

Eva er til venstre, Rigmor, Torill og Bjørg


Og her har jeg snekket meg med også:-)

Oppskriftene på lammeskank og viltgryte kommer etter hvert 🙂

 

 

13 kommentarer

13 thoughts on “Et herrlig helgmed fantastisk besøk :-)

  1. Jeg finner den ikke. Men vet ikke hva Alleoppskrifter krever, tror de mener at du skal ha en sånn link som jeg har på bloggen min. Har du fått bloggen din registrert hos de? Har lest på nettet at de roter masse

  2. Har lest at de har mått en del klager på at folk ikke finner bloggen sin der inne. Men både jeg og mange andre her fra blogg.no har bloggen sin der inne.
    Er ikke så lett å legge den linken inn om du ikke har gjort det før, skal gjennom en del registreringer på bloggen, min datter måtte lære meg det. Og akkurat nå har jeg ikke pc, bruker IPad og da kommer jeg ikke inn på den type registrering. Og så forsvinner internettet hos meg ca kl 22 i kveld, altså hvert øyeblikk 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *