Grønnsakspuré med pølse i

Categories Pølseretter

I dag skulle jeg til tannlegen og hadde liten tid, så til middag tok jeg rester av grønnsakspuré som jeg hadde til torsken i går,

 og den tok jeg og hadde pølsebiter i.

4-8 pølser avhengig av  hvilken kvalitet man velger

 

Grønnsakspuré

 

4 gulrøtter

4 poteter

Ca. 1 blomkålhode

Ca.50 g smør (eller avhengig av hvor mye man ønsker å spandere)

 

Salt og pepper

Jeg renset og delte alt i forholdsvis små biter (det måtte gå fort, siden jeg var sulten som en ulv) og lot de koke til grønnsakene var møre. Da silte jeg av vannet, hadde smøret i og brukte en stavmikser til å mose grønnsakene med, og til slutt smakte jeg til med salt og pepper.



 

 

 

dw12dt
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *