Wraps og wrops er alltid godt

Categories Retter med kjøttdeig

Jeg fikk utrolig lyst på noe med kjøttdeig, for det spiser jeg forholdsvis sjelden. Men jeg kjente at det måtte bli med noe annet enn tomatpuré. Hva wrops er?

Vel, det må bli det jeg har laget da, siden det ikke helt er wraps, hehe.

1 pakke kjøttdeig

1 kinahvitløk eller ca. 4 fedd vanlig hvitløk

½ chili

2 vårløk eller annen løk

1 god kvast persille

Ca. 2 ts koriander

Ca. 1 ts salt

Cherrytomater

Salat etter ønske

Rens og del løk og chili, finhakk persillen og steik kjøttdeigen sammen med dette. Ha i krydder og delte tomater og la det hele stå og surre 5-10 minutter.

Varm tortilla/wrapslefser. Lag salat (jeg hadde ruccola og isbergsalat) og bruk gjerne aioli på lefsene. Ønsker du å lage aioli, så finner du oppskriften under ‘dressinger’ på bloggen min.

Ps. Jeg brukte glutenfrie lefser, de er nokså små og detter lett fra hverandre så derfor tok jeg en under og en over.



 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Wraps og wrops er alltid godt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *