Sommer eller ikke sommer, det er spørsmålet.

Categories Diverse retter

Det virker som vi kan omdøpe sommer til regntid. Men regn eller ikke, så spiser jeg litt sommerlig. Når det er varmt, er det gjerne ikke så godt med varm mat som det er når det er kaldt. Dagens tips kan brukes når man ønsker og er en enkel rett å tilberede. Bruk gjerne andre råvarer enn det jeg har gjort, sett sammen det du har i kjøleskapet osv.

– Jeg hadde 2 kokte egg som jeg delte i to og hadde majones på, samt at jeg pyntet med tomat og agurk.

– En halv avokado som jeg delte opp i båter

– Litt agurk

– Små tomater

– Morrpølse

– Salchicha picante (Grilstad)

– Fenalår

Utrolig smakfullt, flott, enkelt, og veldig mettende

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *