Steikt fersk torskefilet

Categories Fiskeretter

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18221072)a(2026019)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

Når jeg er så heldig å få HELT fersk fisk, må jeg innrømme at jeg heller velger det fremfor kjøtt. Og når det i tillegg er torsk, ja da kan jeg ikke få bedre mat, rett og slett en rein nytelse.

Siden jeg forsøker å holde meg mest mulig unna mel, valgte jeg å steike den uten å vende den i mel. I disse dager med teflonpanner, er dette ikke noe problem. Jeg hadde litt godt med smør i pannen og ikke alt for varm panne, så strødde jeg på litt salt og pepper.

Når jeg får slik fisk, så kan jeg rett og slett ikka ha noe annet en kokte poteter, gulrot og smeltet smør til.

NAM NAM

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20259504)a(2026019)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

2 kommentarer

2 thoughts on “Steikt fersk torskefilet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *