Ruccula salat

Categories Små tips i hverdagen

Ruccula salat

Ruccula er en salat som er særegen i smaken, nesten som en peppersmak. Jeg er veldig glad i ruccula, men den kommer i så store pakker at jeg nesten aldri klarer å få den oppspist før den blir dårlig. Det er egentlig utrolig i et land med så mange single mennesker at en ikke kan selge mindre pakker også. Jeg har dermed forsøkt meg frem for å se hvordan jeg kan få rucculasalaten til å holde seg best mulig. Det jeg har kommet frem til, er å vaske den godt i iskaldt vann og deretter rister av så mye vann som mulig, (jeg tar den i et kjøkkenhåndduk og rister den godt).



Så legger jeg salaten i en stor pose og snurrer den igjen med lut i. Da står den seg rimelig lenge om den var fersk når man kjøpte den da.

Så min oppfordring er at dere må sende E-post til Bama om at dere vil ha rucculasalat i mindre pakkninger!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *