1 mai og lykkelig

Categories Blogg

Denne snutten synes jeg er herlig, så det blir dagens innlegg. Vi er utrolig flinke til å fortelle andre om hva som går ant eller ikke, og dermed trykker vi folk ned i stede for å hjelpe å løfte dem. Vi gjør det ikke bevist, så da må man faktisk bli oppmerksom på hva man holder på med. Derfor er mitt mål for dagen å være bevist på hva jeg sier og gjør. Ha en strålende fin 1 mai, forsøk å nyte nuet for denne dagen kommer ikke igjen 💕

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#lykke #hverdagslykke #medmennske #Morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *