Takk for det gamle

Categories Blogg

Det er alltid litt vemodig at et år er slutt, men når jeg tenker på hvor mye kjekt som har hent så er det helt greit. Det har ikke vært mye reising på meg dette året, en liten tur til vakre Trøndelag og noen turer til Oslo for å besøke barna mine. Dette året har jeg som mange andre vært mye aleine og gjort lite sosialt. Derfor må jeg vise dere bilder av da vi damene var til München på oktoberfest.

 

Vi har tullet med at Hildegunn med hatten er manager min, så da fant vi ut at de to andre måtte også få en tittel her på bloggen. Så nå er Kirsten med briller kreativ ansvarlig, og Hanne Lise har ansvar for skatter og avgifter he he. Og jeg er det vel ikke vanskelig å se at det er meg selveste mors middag 😁

Håper at bildet av jentene på tur får deg til å smile for det gjør jeg når jeg ser på det. Godt nytt å kjære dere alle sammen 💖

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Takk for det gamle

  1. Godt nyttår fra skatten. Jeg er klar for nye opplevelser med fine gjengen. Men nå skal jeg nyte late solfylte dager på Gran Canaria 🥰

  2. Godt nyttår fra mentoren/manageren/revisoren 🙂 – tre fluer i en smekk – hehe 🙂 Gleder meg til neste oktoberfest med dere sprudlende, flotte damer! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *