Når det er kaos rundt en, blir det ofte kaos i hode også!

Categories Blogg, Oppussing

 

Oppussing er for det meste nokså ok, for man vet at det blir så mye triveligere når man er ferdig, og man kan få en forandring . Men når man må ta ned igjen tapet fra veggen for den ikke er som den skal, JA DA forsvinner all motivasjonen. De verste er at plutselig kommer alt rote rundt meg liksom inn i hode også. Jeg skal ikke påstå jeg er det mest ryddigste menneske på denne jorden, men nå kjenner jeg at det begynner å komme til en grense for kaoset 🤯. Så nå får jeg bare begynne på nytt, ny dag og nye muligheter, men først kaffe.

Ha en superfin dag 🤩🌞

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#oppussingskaos #oppussing #tapet #renoveringstapet #Hverdag #Morsmiddag

6 kommentarer

6 thoughts on “Når det er kaos rundt en, blir det ofte kaos i hode også!

    1. Takk, ja det er jallefall helt sant 😀, uten kaffe stopper Randi! Med en renoveringstapet som ikke er ødelagt så gikk det som en lek (nesten da). Brukte to timer så var ene vaggen ferdig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *