Man skulle tro det var en smal sak.

Categories Blogg

I helgen har jeg hatt besøk av min datter med familien og det har vært en travel, men veldig koselig helg. Selv om jeg er så trett om morningen at jeg ikke vet fremme og bak på noe, så stod jeg opp med Alf mitt barnebarn på 8 måneder. En solstråle fra han slår opp øynene til han legger seg. Men nå var det ikke det jeg skulle skrive om, men om reisesengen.

Reisesengen fikk jeg på finn, og det er en flott seng som ligner en vanlig barneseng. Da jeg skulle slå den opp begynte morroen, for jeg fikk den ikke opp på langsiden. Heldigvis var minstejenten her så vi forsøkte begge to. Til skutt fant vi ut at vi måtte ta opp kanten på endene før vi tok på siden, og sengen var slått opp. HURRA!

Men da alle var dratt, skulle jo sengen slås sammen og legges tilbake på loftet, og siden jeg ikke hadde fått opp kantene, så tenkte jeg det bare var å dra i spaken i bunnen, så ville den automatisk slå seg sammen, men NEI.

Jeg dro i snoren i bunnen, og forsøkte å knekke ned sidene, men det var dønn umulig. Jeg søkte på videoer på you tube, men jeg fant ingen på denne modelen, men noen som lignet. Jeg gjorde akkurat det de sa og viste, men den rikket seg ikke.

Jeg løfttet og lirket, og sa noen ukvemsord uten at det hjalp noe særlig.

 

Men nå alt var prøvd og ikke noe virket fant jeg frem tapetkniven, hammer, tang og diverse stemjern osv. For å se hvordan det var inni låsen skar jeg rett og slett hull i sengen, og der dukket det opp en knapp. Jeg forsøkte å dytte den opp og så ned, uten hell, men da jeg brukte stemjernet klarte jeg å trykke den inn, og der skjedde det endelig noe 🤪

Da jeg trodde jeg hadde fått det til stoppet den opp i denne stillingen, og det var lirking og luring og stemjern og krype for å få trykket inn knappene på nytt.

Og endelig etter kun en time, var sengen slått sammen. Ha ha ha hvem skulle tro at det var så vanskelig, men det gjelder å ikke gi opp, og der kommer DYR-STAD navnet inn 😂

Slik går nå dagene! Ha en strålende fin dag alle dere kjekke lesere som føller meg på mine krumspring.

Kjenner du flere som sliter med denne typen reiseseng?

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

 

#hvordanslåsammenenreiseseng #slåsammenenreiseseng #reiseseng #slåsammen #Barneseng #Slåopp #Slåned #Umuligreiseseng #monteringogdemonteringavreiseseng #hvordanmontereenreisesengbaby #babideal

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Man skulle tro det var en smal sak.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *