Se hva som stod på døren min. LYKKE

Categories Grønnsaker

Se hva som stod på døren min. Emoji LYKKE Emoji

 

For en tid tilbake fikk jeg høre om Finnegarden på Voss som leverte økologiske grønnsaker osv. hjem på døren, og dette måtte jeg teste. Og for en lykke, grønnsakene smakte bare helt himmelsk og de er fantastisk friske og flotte produkter. Man kan nå si hva man vil om økologiske produkter, men en ting er nå sikkert og det er at min eldste datter har rotter og de er svært selektiv i hva de spiser. De liker ikke gulerøtter, men disse spiste de. Og det har vi sett mange ganger at rottene nekter å spise vanlige sprøytete grønnsaker og frukt, eller de bare spiser innholdet og ikke skalet. Rotter en nok intelligente dyr som vet hva som er bra for de og ikke. Jeg anbefaler alle som har mulighet til å kjøpe økologiske produkter å prøve, de er enorm smaksforskjell og man slipper all giften som er på vanlige grønnsaker og frukt.

Nå blir det mye god mat fremover dere 🙂

 



16 kommentarer

16 thoughts on “Se hva som stod på døren min. LYKKE

  1. Herlig! Ja det er Lykke med god frukt og grønnsaker 🙂 Vi prøver å kjøpe mest mulig av bønder og kortreist, gjerne økologisk. Ha en riktig god helg 🙂

  2. Det der var mye gode saker ja..Jeg kjøper noe vanlig noe økologisk alt ettersom hva jeg får tak i der jeg handler :)) Kos deg med grønnsaker i helga …sunt er det jo også :)))

  3. Jøss, så deilig da 🙂 Nesten rart at nå er det liksom sånn at vi må LETE for å finne VANLIG mat liksom… Altså økologisk…før var jo alt “vanlig”. Kos deg med disse.

  4. frodith: Tusen takk det skal jeg :-). Ja er ikke det et paradoks? skulle tro at vanlig mat skulle vært det normale og i unntakstilstand sprøytet mat. Ha en vidunderlig god helg

  5. ååååå så deilig. Jeg pleier ikke å kjøpe økologisk mat men for noen uker siden var bananene så dårlige på butikken og så kom jeg over økologiske bananer, supersmå men det må være de bete bananene jeg har smakt så nå blir det mer økologisk mat her. Superlurt med en sånn kasse med masse grønt 😀 Ha en fin kveld 🙂

  6. ladyaugust: Det er rett og slett en åpenbaring når man smaker på økologisk mat. Jeg anbefaler å forsøke økologiske gulerøtter og tomater da kommer du aldri mer til å kunne kjøpe de sprøytete og drivhusfremstilte igjen. En nydelig lørdagskveld til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *