Jeg har fantastiske kollegaer

Categories Garnityr, Matpynt

 

Tenk så utrolig heldig jeg er som har utrolig fantastiske, kreative kolegaer, det er virkelig en stor gave.TUSEN TAKK alle sammen som gjør livet mitt rikere.

 

Denne gangen er det en ung kollega Tiril Celina Haugen som gleder meg med fantastisk eple kreasjon. Se på dette, hun har lovet meg å vise meg hvordan hun gjør det en gang, kanskje jeg kan lokke henne til å lage en liten videosnutt ;-)’

Er det ikke flott? 

Det er merkelig at noen bilder snur seg selv, ja, ja dette er dagens trim. Legg hode til siden og trekk motsatt arm nedover og strekk, gjenta på andre siden. Gjør dette noen ganger. og nå kan du ta  venstre arm å legger den over bryste, deretter høyre arm så klemmer du til. Du har akkurat fått dagens klem 🙂 Ha din en nydelig fin dag!

Matbloggtoppen

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg har fantastiske kollegaer

  1. Siv Svanem: Ja ikke sant det gjør seg med en god klem, det burde vi gjort oftere 🙂 Det er så gøy når man får jobbe med kreative mennesker, det skaper engasjement.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *